شیراز – آیین افتتاح آزمایشگاه مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر “ثمر” در شیراز برگزار شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولین، مقامات استانی، پزشکان متخصص و اصحاب رسانه در تاریخ [تاریخ] انجام شد. هدف این مراسم، ارتقاء خدمات درمانی در حوزه ناباروری و کاهش مشکلات سقط مکرر بود. این اقدام بهعنوان نقطه عطفی … ادامه خواندن آیین افتتاح آزمایشگاه مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ثمر به همت تنی چند از مسئولین مدیریت نظارت آزمایشگاه های استان
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.